سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تسهیل تامین ورق فولادی ۴۰۰ واحد تولیدی صنفی لوازم خانگی مستقر در کجاآباد تبریز با همکاری دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت خبر داد.

 سرتیپی گفت: در سفر مدیرکل دفتر تخصصی صنایع لوازم خانگی وزارت صمت به تبریز و بازدید از واحد‌های تولیدی لوازم خانگی مستقر در کجاآباد تبریز مقرر شد امکان تامین ورق فولادی واحد‌های تولیدی این منطقه با استفاده از پروانه صنفی تولیدی تسهیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به عدم امکان صدور پروانه بهره برداری برای صنایع لوازم خانگی کجاآباد تامین ورق مورد نیاز این واحد‌ها از بورس با مشکل مواجه بود که در حضور محمد وصالی قمصری مدیرکل دفتر تخصصی صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت مقرر گردید امکان تامین ورق این تعداد واحد با استفاده از پروانه کسب صنفی تولیدی فراهم شود.

سرتیپی گفت: برنامه بعدی مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی وزارت صمت در سفر یک روزه به تبریز؛بازدید از واحد صنعتی لوازم خانگی آذر سیلوان تبریز در شهرک صنعتی آیت الله رفسنجانی بود که ماه گذشته دچار حریق گسترده شد.

وی اظهار داشت: در این بازدید و طی نشست با مدیران این مجموعه صنعتی نیز مقرر شد امکان دریافت تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید و واردات ماشین آلات مورد نیاز برای نوسازی و بازسازی تسهیل شود.

سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان شرقی گفت: تسهیل فرآیند صدور مجوز واردات ماشین آلات و تامین مواد اولیه نیز برای احیای واحد در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار