معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی از آمادگی کامل ساختاری و امکانات لازم برخوردار است و نودانشجویان از نیمه دوم مهر وارد این دانشگاه می‌شوند.

فاضل محمدی‌مقدم با بیان این‌که تمهیدات و زیرساخت‌های رفاهی، دانشجویی و فرهنگی جهت آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده‌است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۵۵۰ دانشجو را جذب می‌شود، همه دانشکده‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از آمادگی کامل ساختاری و امکانات لازم برخوردار است، دانشجویان جدیدالورود نیز از نیمه دوم مهر وارد دانشگاه می‌شوند.

وی افزود: در قبال دانشجویان شهریه‌پرداز، مهمان و انتقالی هیچ‌گونه تعهدی جهت اسکان وجود ندارد، ولی با این حال به دانشجویان حائز شرایط اسکان داده می‌شود.

محمدی مقدم عنوان کرد: بزرگ‌ترین خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی، واقع در منطقه رحمتیه با ظرفیت ۵۳۰ نفر متعلق به خواهران، همچنین خوابگاه متعلق به حوزه برادران با ظرفیت ۶۰۰ نفر آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است.

وی گفت: خوابگاه‌ها دارای تجهیزات و استاندارد‌های لازم هستند، اما دانشگاه علوم پزشکی با کمبود فضای خوابگاهی روبه‌رو است و در تلاش هستیم تا با استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود، هیچ دانشجو حائز شرایطی بدون اسکان نماند.

محمدی مقدم ادامه داد: خوابگاه‌هایی در دست ساخت است که بهره‌برداری از آن به‌طول می‌انجامد، خوابگاه‌های متأهلی نیز در دست تجهیز و بازسازی هستند، وامی تحت عنوان نهضت ملی مسکن، به ارزش ۷۰ میلیارد تومان جذب شده تا پروژه‌های در دست ساخت و تجهیز به سرانجام رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار