جلسه شورای اداری بخش یزدان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه بخش یزدان آباد ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم  وگرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:خدا سرمایه عمر را در اختیار ما قرارداده است که هر لحظه اش گرانمایه است و با لاخص نسبت به ما مسئولین که علاوه بر اینکه باید جوابگوی لحظات عمر خود باشیم لحظه به لحظه عمرمردم هم دراختیار ماست که اگر کوتاهی کنیم فردای قیامت جوابگوی لحظات عمر آنها هم خواهیم بود.

وی با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس گفت: وظیفه مابه عنوان مسئول ومدیرآشناکردن نسل جدید با آموزه‌های زندگی شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است. 

 اکبرایزدی بخشداریزدان آباد نیز گفت:باید تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کارمان قرار دهیم خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهم ترین  امور در ادارات است.

وی با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و ادارات در این بخش  گفت: همه مسوولان باید خدمات نظام  و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند.

وی گفت:مشکل سالن ورزشی یزدانشهربعدازسال‌ها معلق بودن قرادادتکمیل آن بسته شده و ان شالله به زودی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به مشکل جاده مواصلاتی معادن وشهرستان زرندبه یزد اشاره کردو افزود: امیدواریم این مشکل با همکاری معادن برطرف شود. 

ایزدی به مشکل اورژانس وومشکلات بیمارستانی نیزاشاره‌ای داشت وخواستار ایجاد مرکزشبانه روزی درمانی وتعویض آمبولانس قدیمی اورژانس جاده‌ای شد.

وی بیان کرد:مسافت چند کلیومتری اورژانس جاده‌ای تاشهرستان و نبود آمبولانس حمل مصدوم و بیمار و نبود مرکز شبانه روزی درمانگاه بسیار مشکل است.

ایزدی تصریح کرد: نبود نمایندگی ادارات دراین بخش وسیع ازجمله نمایندگی آموزش وپرورش نیز ازدیگر مشکلات است که در خواست شده وپیگیر آن هستیم.

برچسب ها: ادارات ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار