استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرحوم مولوی شهنوازی؛ انسانی متدین با روحیه انقلابی و وحدت گرا بود و همواره در راستای حفظ وحدت اسلامی و انسجام اجتماعی تلاش می کرد.

محمد کرمی با عرض تسلیت به همه مردم عزیز خاش خانواده معظم مرحوم مولوی حافظ شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش و همه علمای شهرستان خاش اظهار داشت:  عمل به دستورات الهی و نگاه توحیدی در سخنان مرحوم مولوی شهنوازی موج می‌زد.

وی با اشاره به توصیه‌های این عالم وارسته  عامل ماندگاری در کار و عمل را نگاه توحیدی دانست و گفت: صبر و استقامت مسیر  دلدادگی خداوند متعال است که انسان با پیمودن سختی‌ها به قرب الهی می‌رسد.

استاندار درباره شخصیت این عالم وارسته افزود: بصیرت و فروتنی و انس و الفت با قرآن کریم از خصوصیات برجسته این عالم مجاهد بود.

کرمی تصریح کرد: مولوی شهنوازی با تمام وجودش به فرمان الهی در زندگی خود عمل می‌کرد.

وی بیان داشت: دستیابی به رضای الهی در زندگی از اهداف انسان است و اگر انسان به رضای الهی دست یافت، به تمام اهداف خود خواهد رسید.

استاندار گفت: مرگ وابستگان و دوستانمان تداعی گر این است که این جهان جهانی‌گذرا است که در آن جز خوبی و نیک نامی از فرد چیز دیگری باقی نمی‌ماند.

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم بیان داشت: آنچه از انسان می‌ماند عمل صالح و صبر و استقامت در مسیر زندگی و فراز و نشیب آن است.

گفتنی است؛ محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه علیرضا مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استانداری، منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل زنده یاد مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه شهرستان خاش و از علمای وحدت آفرین و برجسته اهل سنت، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار ایشان از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.