امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بذر وحدت و همدلی را در کشورهای مسلمان کاشت و به نوعی نماد امنیت امت اسلامی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار اظهارداشت: شهید سردار سلیمانی بصیرت و ولایت مداری داشت و همیشه امت اسلامی را از نقشه‌های شوم دشمن نجات داده و به انقلاب و اسلام ما امنیت و عزت همیشگی بخشیده است.

او  افزود: امروز به برکت خون شهید سلیمانی و همرزمانش گروهک تروریستی داعش نتوانست آرامش و امنیت ملت ایران را نابود کند و رشادت و شهادمت آنها مانع فاجعه در کشور شد.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده است که اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند قطعا بر دشمان پیروز می‌شوند که شهید سلیمانی با پیروی از دستورات الهی امت اسلامی را برای مقابله با غرب یکدل و همصدا کرد.

او با اشاره به اینکه راه بقای اسلام ناب محمدی(ص) و شکست دشمن تنها در استوار ماندن به اعتقادات و ارزش‌هاست که با اراده قوی و آگاهی مسلمانان محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: با گوش به فرمان رهبری بودن و شناخت نسبت به خطرات در شرایط حساس از نیازهاست.

مدرس حوزه علمیه جامعه الحرمین الشریفین چابهار ادامه داد: شهید سلیمانی بذر وحدت و همدلی را بین ما کاشت و برداشت درست از آن زمانی محقق می‌شود که در یک جبهه مشترک علیه استکبار بجنگیم و به ندای رهبر انقلاب برای سرکوب دشمنان با جان و دل لبیک گوییم.

او  خاطرنشان کرد: گام برداشتن در مسیر درست انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبرانقلاب بودن باعث شد تا ایشان همواره در انجام وظایف خود به خوبی سربلند و خوش نام باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار