رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح امنیت و آرامشِ مدارس به منظور برقراری نظم و امنیت دانش‌آموزان خبر داد.

 سرهنگ نوروزی از آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان خبر داد و گفت: در همین زمینه همزمان با بازگشایی مدارس، طرح مدارس به منظور حفظ و ارتقای نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش‌آموزان در شهر‌های استان برگزار شد.


وی گفت: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه‌سازی و ارائه هشدار‌های پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه داده تا از این طریق، آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.


رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به والدین تصریح کرد: اگر وسیله نقلیه‌ای در مسیر تردد دانش‌آموزان ایجاد مزاحمت کرد، شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و به فرزندان خود بیاموزند با افرادی که از آنها شناخت کافی ندارند و یا فاصله سنی زیاد با آنها دارند معاشرت و دوستی نکنند.


وی افزود: والدین فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت‌نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودرو‌های مجاز، تاکسی و... استفاده کنند.


نورزوی بر لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آنها به آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر و انتخاب دوستان ناباب تأکید کرد و یادآور شد: داشتن سرویس ایمن و راننده قانون مدار حق دانش‌آموزان و والدین است به همین دلیل پلیس از والدین می‌خواهد برای آمد و رفت فرزندانشان حتماً از سرویس‌های مدارس مجاز استفاده کنند.


وی عنوان کرد: پلیس با آمادگی کامل بسترآرامش برای عزیمت و حضور دانش‌آموزان در مراکز علمی و تحصیلی را فراهم خواهد کرد و در این زمینه هیچ نگرانی و مشکلی نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.