مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی برای توسعه متوازن اقتصادی جذب شده که پروانه آن در حال صدور است.

مجید گلشنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه توسعه متوازن، توسعه صنایع مادر و تکمیل زنجیره‌های تامین و تولید سه محور سند توسعه راهبردی صنعتی استان زنجان است، افزود: بر اساس این سند، رویکرد ما هدایت سرمایه گذاری‌های جدید به سمت مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما در این سند راهبردی به دنبال ایجاد عدالت اقتصادی و توازن سرمایه گذاری در استان هستیم، اظهار داشت: این رویکرد، یک شعار نیست و این موضوع را در جذب سرمایه گذاری‌ها دنبال می‌کنیم.

گلشنی منفرد اظهار داشت: بر اساس آمایش صنعتی استان، توسعه صنایع با مصرف انرژی و آب کمتر در اولویت است و در این زمینه موفقیت‌هایی را داشته ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه گذشته رشد ۳۰۰ درصدی دارد.

گلشنی منفرد اظهار داشت: در این مدت، ۶۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان محقق شد که این میزان در مدت مشابه گذشته بالغ بر ۲۳ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: امسال تاکنون برای ۵۲ واحد صنعتی در سطح استان پروانه بهره برداری صادر شده است که با راه اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۶۵۷ نفر فراهم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.