معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: ۱۸۰ تعداد پاکبان‌ در سطح شهر ملایر فعالیت می کنند.

 مجتبی داوری جمعه ۳۰ شهریور ماه در همایش تجلیل از پاکبانان شهر ملایر به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین به اهمیت اقدامات پاکبانان در حوزه بهداشت و پاکیزگی شهر اشاره وافزود: در حوزه نظافت و پاکسازی معابر شهری یک کارشناس ایمنی و بهداشت (hse) توصیه‌هایی را گوشزد می‌کند و برخی رفتار‌ها بر اساس نظرات این کارشناسان، اصلاح شد.

او تعداد پاکبان های در سطح شهر ملایر را ۱۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: رفت و روب حدود ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار متر مربع معبر در سطح شهر ملایر با این تعداد پاکبان، سخت است چرا که تعداد پاکبان ها محدود است. 

داوری از انجام معاینات شغلی برخی کارکنان برای دومین سال متوالی خبر داد و افزود: سال اول تنها برای کارکنان بخش تنظیف معاینات شغلی انجام شد و امسال نگهبانان شهرداری، کارکنان آرامستان بهشت هاجر و فضای سبز شهری و دیگر کارکنانی که به واسطه شغل شان در معرض بیماری هستند نیز تحت معاینات شغلی قرار گرفتند.

معاون خدمات شهری شهرداری ملایر به اجرای طرح سفیران پاکی محرم توسط پاکبان‌ها در سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: امسال با راه اندازی «پویش نذر نظافت»، عده‌ای از مردم ثبت نام کرده و کمک کردند؛ همچنین تیمی در شهرداری تجهیز و به هییت‌های بزرگ اعزام شد تا برخی افراد از همان هییت‌ها را جذب و با خود همراه کنند.

او با اشاره به اینکه در این روند سعی می‌کنیم از مشارکت مردم بیشتر استفاده کنیم، خواستار اعمال «طرح طبقه بندی مشاغل» در بودجه سال آینده شهرداری شد که در بازنشستگی و میزان دریافتی کارکنان شهرداری موثر است.

داوری همچنین خواستار پیش بینی بودجه‌ای برای آموزش شهروندی شد تا با تولید محتوا و کار هنری این موضوع تقویت شود.

برچسب ها: شهرداری ، پاکبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.