نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: وحدت میان مسلمانان و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید، از مهم‌ترین هدف‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، امام جمعه بندرعباس، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وحدت میان مسلمانان و اهمیت امت‌سازی در جهان اسلام گفت: برنامه‌های هفته وحدت که با حضور گسترده مردم در سراسر کشور برگزار شد، نشان‌دهنده همدلی میان شیعه و اهل سنت است.

وی گفت: وحدت میان شیعه و اهل سنت باید با قدرت بیشتری ادامه یابد.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت امت‌سازی، افزود: ما در جهان اسلام یک ملت بزرگ و واحد هستیم، اما برخی از کشور‌های اسلامی به جای توجه به مسائل اساسی، دچار تفرقه شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: مشکلات مردم فلسطین، لبنان، سوریه و سایر نقاط جهان اسلام، مشکلات همه مسلمانان است و همه باید به کمک یکدیگر بشتابند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفته دفاع مقدس به اهمیت انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان گفت: روایت‌گری صحیح از وقایع دفاع مقدس بسیار مهم است و اگر ما این وظیفه را به درستی انجام ندهیم، دشمنان با تحریف واقعیت‌ها و روایت‌سازی‌های نادرست، تاریخ جنگ و انقلاب اسلامی را دچار انحراف می‌کند.

وی افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی تجربه‌هایی مانند تکیه بر توان داخلی کسب کردیم که باید این تجارب به نسل جوان منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ساخت زائرسرا برای مردم هرمزگان در شهر مشهد گفت: این زائرسرا با تلاش مسئولان استانی برای رفاه مردم هرمزگان در حال ساخت است و تا دو سال آینده به پایان میرسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.