رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جهاد تبیین بر همه ما واجب است، از این راه می‌شود آگاهی بخشی به مردم داد و در موضوعات گوناگون آنان را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در سفر به شهرکرد و در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه جدید شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با گرامیداشت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در مدت ۱۳ سالی که عهده دار این مسئولیت خطیر بودند، دلسوزانه و با درایت از عهده آن برآمدند.

وی افزود: در چند بار سفر به این استان از نزیک شاهد تلاش‌ها و فعالیت‌های حجت الاسلام والمسلمین نکونام برای به ثمر نشستن اهداف بودم و ایشان مورد عنایت حضرت آقا نیز هستند و زمانی که نامه استعفای خود از این مسئولیت را به علت کسالت برای رهبر فرزانه انقلاب ارسال کردند، آقا در حاشیه نامه ایشان با اظهار تاسف برای سلامتی ایشان به درگاه خداوند متعال دعا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: پس از آن رهبر انقلاب برای چهارمحال و بختیاری نماینده جدید را معرفی کردند که انسانی وارسته، فاضل، دانشمند و با سابقه طولانی در نیابت از امام جمعه شهرکرد بود و از همه مهمتر سادات بودن ایشان مد نظر قرار گرفت چرا که مردم این استان و نواحی اطراف آن نسبت به اهل بیت عاشق اند و ارادت بسیاری به آل الله دارند؛ بر همین اساس حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی به عنوان نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد منصوب شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر زمان فرمانی صادر کند در صف اول حفظ و حراست از کیان این سرزمین، مردم چهارمحال و بختیاری حضور دارند و پاسخ مثبت به فرمان حضرت آقا خواهید داد.

وی با اشاره به اهمیت و برکت اقامه نماز جماعت و جمعه اضافه کرد: مردم مومن و انقلابی چهارمحال و بختیاری اهمیت ویژه‌ای برای نماز جمعه قائل شوید.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: فرزندانتان را نیز با خود همراه کنید اگر می‌خواهید آنان در این غوغای فضای مجازی آسیب پذیر نشوند با نماز جماعت و جمعه آشنایشان کنید.

وی با تاکید بر توجه و اهمیت به موضوع جهاد تبیین در جامعه و در بین مردم، افزود: جهاد تبیین بر همه ما واجب است چراکه تنها از همین راه می‌شود آگاهی بخشی به مردم داد و در موضوعات گوناگون آنان را از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، میهمان عزیز ما را در کشورمان به شهادت رساندند که به طور قاطعانه و کاملا جدی به زودی جوابشان را خواهند گرفت.

وی گفت: مردم عزیز مراقب توطئه‌های دشمنان باشید و بدانید امنیتی که امروز داریم و شاهد آن هستیم از برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است بر همین اساس باید خانواده شهدا را گرامی داشته و احترام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار