حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: نتیجه دفاع مقدس، صدور دستاورد‌ها، هویت و ارزش‌های انقلاب به دیگر کشور‌ها بود.

نماز وحدت بخش این هفته جمعه شهرستان انار با حضور اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه این شهرستان در محل مهدیه امام زاده محمد صالح (ع) برگزار شد.  

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همه خواهران و برادران نمازگزار را به رعایت تقوا و پرهیزکاری و تبعیت از راه روشنی که نبی اکرم اسلام (ص) و همه انبیا و اولیای دین در پیش پای بشریت قرار دا ده اند، توصیه کرد.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص)‌ و  امام صادق (ع) گفت: خداوند یکی از موهبت‌های بزرگی که به پیامبر (ص) اعطا کرده، قرآن کریم است که برترین نعمت خداوند می باشد و بر خواندن آن و به کارگیری دستورات الهی تاکید کرده است.

امام جمعه شهرستان انار افزود: کسانی که در رفتار و کردارشان حسن خلق و صبر و بردباری و صله رحم داشته باشند از شبیه‌ترین انسان‌ها به پیامبر اسلام (ص) هستند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: این جنگ یک نوع جنگ تدافعی در مقابل دشمن  برای دفاع از سرزمین و دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی بود و  ۳۰۰ هزار شهید در دفاع از وطن تقدیم شد و نتیجه آن صدور دستاورد‌ها و هویت و ارزش‌های انقلاب به دیگر کشور‌ها بود از جمله امروز در غزه، مقاومت و پایداری مردم را در مقابل حملات وحشیانه اسرائیلی‌ها مشاهده می‌کنیم.  

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: اسرائیل که در جنگ رودر رو دچار ضعف و ناامیدی شده به سرکوب مردم و بمباران مدارس و بیمارستان‌ها و به قتل و کشتار زنان و کودکان دست می‌زند که با این اعمال، زمینه نابودی خود را در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از مسئولان آموزش وپرورش خواست که مسائل دینی و مذهبی و  قرآن و عترت در مدارس را بیشتر مورد توجه قرار دهند.  

امام جمعه شهرستان انار بر برگزاری نماز اول وقت در مدارس و همکاری والدین در امر آموزش و پرورش دانش آموزان تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: زمان جمع آوری محصول پسته در شهرستان فرا رسیده و پسته از جمله اقلام خشک باری است که باید ۹۰ در صد آن صادر شود و بقیه آن به مصرف داخل کشور برسد، بنابراین از مسئولان ذیربط می‌خواهیم که به فکر صادرات پسته باشند تا کشاورزان از بابت فروش پسته و صادرات آن نگرانی نداشته باشند.  

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.