حجت الاسلام عرب زاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع همچنان ادامه دارد، چون جنگ هنوز ادامه دارد.  

حجت الاسلام عرب زاده ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبریک میلاد حضرت محمد (ص) گفت: امام حسن عسکری (ع) می‌فرمایند یکی از مصادیق تقوا، راستگویی و امانتداری است و یکی از مصادیق امانت، مسئولیت دست مدیران است و طبق فرمایش امام حسن عسکری (ع)  باید امانتدار باشیم.

وی بیان داشت: قرآن می‌فرماید: پیامبر(ص) به عنوان الگو در جامعه است و رفتار پیامبر (ص) درمقابل مومنان تواضع است و افرادی که گوش به فرمان پیامبر (ص) نمی‌دهند و هنجارشکنی می‌کنند، برخورد پیامبر (ص) در مقابل آن‌ها متفاوت است و مسئولان باید این برخورد را در جامعه داشته باشند.  

امام جمعه بخش یزدان آباد بیان داشت: ما نه به اسم آزادی می‌تواتیم به هر ترتیب در جامعه حاضر شویم و نه می‌توانیم با مجریان قانون به اسم آزادی برخورد کنیم.  

وی افزود: اگر در مقابل هنجارشکنی یک فرد بدحجاب قرار باشد به جای تذکر به بدحجاب به گشت ارشاد تذکر دهیم، فردا افرادی پیدامی شوند و  قانون راهنمایی و رانندگی را قبول ندارند، درمقابل آن‌ها چه کار باید انجام بدهیم؟ مجرمانی به پلیس ساختمان و سدمعبر و حتی پلیس آگاهی هم اعتراض دارند با آن هاچه کارمی کنید؛ پس باید الگویمان رسول اکرم (ص) باشد و در مقابل کسانی که اطاعت نمی‌کنند به عنوان مسئول وظیفه نهی ازمنکر داریم.  

حجت الاسلام عرب زاده  در خطبه دوم نماز جمعه بیان داشت: انسان در زندگی احتیاج به معلم دارد و اگر خواسته باشیم، بهترین معلم خلقت؛ یعنی خدا معلم ما شود، باید تقوا داشته باشیم.

وی  با اشاه به گرامیداشت هفته وحدت گفت:  امروز نیاز به این وحدت داریم، چون دشمنانی مثل آمریکا و اسرائیل در مقابل ما هستند که روزانه هزاران نفر در غزه از کودکان و زنان را به خاک وخون می‌کشند و اختلاف بین شیعه و سنی، باعث تضعیف قدرت اسلام در مقابل دشمنان می‌شود؛ بنابراین کسی حق اختلاف بین شیعه و سنی را ندارد.  

حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به اینکه در غزه و فلسطین، ۵۱ هزار شهید داشتیم که زن و کودک بیشترین شهید این جنایت‌ها هستند، افزود: مدارس، منازل مسکونی و مراکز درمانی نابودشده اند و آمریکا قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو و از اسرائیل حمایت کرد و به او تجهیزات نظامی داد و ما با این قوم کودک کش روبرو هستیم و باید وحدت داشته باشیم و این آرزوی هرمسلمانی است که این رژیم جعلی محو شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع همچنان ادامه دارد، چون جنگ هنوز ادامه دارد.  

امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: بی حجابان را میان لشکرموسی (ع)  بردند و خواستتد با تبلیغ بی حجابی، کارشان را پیش ببرند و لشکر موسی (ع) شکست خوردند و پسران و دختران ما با دشمن مقابله خواهند کرد و فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورند.

وی به بحث زکات نیز اشاره کرد و گفت: به شکرانه افزایش محصول، زکات را پرداخت کنید.  

حجت الاسلام عرب زاده با تبریک آغاز بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم دانش آموزان و دانشجویان این بخش در تحصیل علم و دانش موفق باشند و  تجلیل از نخبگان دانش آ موز بخش یزدان آباد به صورت فصلی در دستور کار ستاد نمازجمعه قرار دارد.  

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.