رییس اتاق اصناف مشهد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس (از ۳۱ شهریورماه تا چهارم مهرماه) اصناف مختلف این شهر جشنواره فروش کالا همراه با تخفیفات قابل توجه برگزار می‌کنند.

هادی مخملی روز جمعه در ششمین اجلاس عادی نمایندگان اتاق اصناف مشهد در سال ۱۴۰۳ با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اصناف در همه مقاطع حساس همواره در خط مقدم قرار داشته و در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمتگزاری به عموم مردم در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده اند.

وی بیان کرد: انتظار می رود اتحادیه های صنفی در ایام هفته دفاع مقدس، نسبت به ارائه تسهیلات ویژه از جمله برگزاری جشنواره تخفیفات ویژه هفته دفاع مقدس با تهیه و توزیع پوستر و یا بنرهای ویژه این ایام که نشان دهنده ماهیت اتحادیه است، نسبت به ارائه خدمات به همشهریان و زائران اقدام کنند.

رییس اتاق اصناف مشهد با اشاره به عدم صدور اخطار یا پلمب واحدهای صنفی دارای مجوز در طول برگزاری جشنواره فروش هفته دفاع مقدس خواستار حضور همه واحدهای صنفی در این طرح شد.

وی گفت: واحدهای صنفی در طول برگزاری جشنواره فروش نسبت به عرضه کالا و خدمات با کیفیت به همشهریان با تخفیف ویژه اقدام کنند و در راستای مشتری مداری خاطره مطلوب را در ایام هفته دفاع مقدس برای مشتریان خود فراهم آورند.

پیگیری برای رفع مشکلات سامانه جامع اصناف

مخملی با تأکید بر پیگیری مصرانه اتاق اصناف مشهد در زمینه بررسی مشکلات سامانه جامع اصناف به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت و گفت: اتاق اصناف ایران نشستی با حضور مسئولان مربوطه و روسای اتاق های اصناف ترتیب داده بود که در این نشست موضوع بررسی مشکلات سامانه نوین اصناف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اینجانب به عنوان نماینده اتاق اصناف مشهد در نشست مذکور مشکلات عدیده ای که اتحادیه ها با آن مواجه هستند، را عنوان کرده و خواستار رفع این مشکلات شدم که از جمله مهمترین این موانع خطاهای سامانه با عنوان عدم پرداخت حق عضویت، اخطار ماده ۲۸ و سایر موارد مطرح شده است.

خزانه دار اتاق اصناف ایران بیان کرد: سامانه نوین اصناف را قبول داریم اما نیاز است تا خدماتی با سرعت، دقت و کیفیت ارائه کند تا بتوان شفاف تر عمل کرد.

مخملی ادامه داد: در نشست مزبور کارگروه پنج نفره ای جهت بررسی و رفع مشکلات سامانه نوین اصناف معرفی شد که این کارگروه متشکل از اعضاء شرکت کننده منتخب در اجلاسیه اتاق اصناف ایران و یک نفر نماینده از طرف هیات رئیسه اتاق است.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (پاییزه) در مشهد گفت: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی فعالیت داشت که همه روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان از نمایشگاه بود.

رییس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: کالاهایی همچون کیف و کفش، پوشاک، نوشت افزار، مواد غذایی، پوشاک تولیدی و توزیعی و سایر اقلام مورد نیاز همشهریان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش پاییزه عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.