مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با جایزه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی در کرمان برگزار می‌شود.

 سید حمیدرضا توحیدی در جمع خبرنگاران گفت: آمار ثبت نام کنندگان در کلاس‌های مختلف مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان و در ترم‌های چهارگانه از سال ۶۹ تاکنون از مرز ۱۳۰ هزار نفر گذشت.

وی افزود: ثبت نام ترم پاییز مجمع قاریان و حافظان از ۲۸ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۷ مهر در مراکز ۲۰ گانه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی کلاس‌های تفسیر قرآن در مراکز مجمع تاکید کرد: از ترم پاییز، کلاس تفسیر قرآن ویژه خواهران در مراکز به صورت رایگان ثبت نام و برگزار می‌شود.

وی با تشکر از استقبال مردم خوب شهر کرمان از محفل انس با قرآن در محل مصلی امام علی (ع) کرمان گفت: مسابقه حفظ سوره ملک با اهدای یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی نیز در دستور کار مجمع قاریان و حافظان قرار دارد. 

 توحیدی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه حفظ سوره ملک می‌توانند در کانال مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در ایتا به نشانی

@majmaeghariyan

عضو شده و در جریان فراخوان و زمان مسابقه قرار گیرند.

برچسب ها: حفظ قرآن ، جایزه نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.