دفتر سیاسی جنبش انصارالله در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان تاکید کرد که مردم و مقاومت این کشور با این حملات از پا در نخواهند آمد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله درپی حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در لبنان اعلام کرد: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که این جنایات وحشیانه عزم مردم لبنان و مقاومت اسلامی را تضعیف نخواهد کرد.

براساس گزارش المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله در ادامه افزود: تشدید تنش خطرناک و جنایتکارانه دشمن را که با هدف قرار دادن حومه جنوبی بیروت از تمام خطوط قرمز عبور می‌کند، به شدت محکوم می‌کنیم.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در این خصوص گفت: حمله غیراخلاقی دشمن وحشی صهیونیستی در کشتار‌های سه‌شنبه و چهارشنبه علیه برادرانمان در لبنان را محکوم می‌کنیم.

حزام الاسد، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد: ما آماده‌ایم که در هر جنگی در کنار مقاومت لبنان باشیم، همانطور که از غزه حمایت می‌کنیم. اشغالگری اسرائیل کاملا وابسته به آمریکا و غرب است، اما محور مقاومت با وحدت خود می‌تواند با آن مقابله کند.

انصارالله یمن از زمان آغاز جنگ غزه اعلام کرده است در راستای همبستگی با فلسطینی‌ها در نوار غزه، حملاتی را علیه اسرائیل انجام می‌دهد. در همین راستا چندی پیش انصارالله با یک موشک مافوق صوت تل‌آویو را هدف قرار داد. در این حمله گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز نتوانست موشک یمن را رهگیری کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار