نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی تازه ادعا کرد که این رژیم قصد دارد نقشه خاورمیانه را تغییر دهد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی پس از حملات رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت در تازه‌ترین لفاظی خود گفت: ما تازه شروع کرده ایم و برای تغییر خاورمیانه تلاش خواهیم کرد.

براساس گزارش سما الاخباریه، یک مقام صهیونیستی در راستای لفاظی‌های نتانیاهو روز جمعه گفت که این رژیم وارد مرحله جدیدی از جنگ شده است. وب سایت یدیعوت آحارونوت نیز در ادامه به نقل از این مقام صهیونیستی نوشت که تل‌آویو همچنان به درگیری و ترور فرماندهان حزب الله لبنان ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ در پی حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، منابع محلی اعلام کردند که تاکنون ۹ تن از شهروندان لبنانی شهید و ۵۹ تن دیگر مجروح شده‌اند. برخی از رسانه‌های صهیونیستی ادعا کردند که هدف از این حمله ترور ابراهیم عقیل، یکی از فرماندهان حزب الله بوده است.

از سویی دیگر حزب الله در پاسخ به این حمله چندین پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داده و به شهرک‌های شمالی این رژیم حمله کرد. شدت این حملات به حدی بود که برق چندین شهرک صهیونیستی قطع شد، با این وجود ارتش صهیونیستی که از سانسور خبری شدید استفاده می‌کند از تعداد تلفات خود اخباری منتشر نکرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار