فرمانده تیپ مستقل ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: دفاع مقدس دانشگاه عظیمی از انتقال دانش و بینش به جوانان خلاق ایران زمین است که در سخت ترین شرایط با ایثارگری و شهادت آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و در میادین نبرد با تکیه بر سلاح ایمان و روحیه سلحشوری در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادند.

امیر محمدعلی بیرانوند روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان با گرامیداشت یک هزار و ۵۳۵ شهید گلگون کفن استان زنجان گفت: در سال های ابتدایی و نوپایی انقلاب اسلامی خدای قاهر و توانا آزمایشی بسیار گران سنگ را بر مردم این سرزمین مقدر کرد تا زنان، مردان، پیران و جوانان را در برابر شیاطین عالم بیازماید.

وی اضافه کرد: بر این اساس و با تسمک به ارزش های والای اسلام و تبعیت از فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی" ره "بر دشمن متجاور تاختند و از سرزمین خود دفاع کردند.

این مسوول با اشاره به اینکه دفاع مقدس بلندترین قله و ارزشمندترین فراز از افتخارات مردم این سرزمین است، گفت: مردم ایران در دفاع مقدس به رهبری حضرت امام، فصل بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان آوردند تا این زمانه با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری که آیینه تمام نمای آن در بیانیه گام دوم انقلاب مشهود است، همچنان چراغ راه عدالت خواهان آزادگان و استکبار ستیزان جهان شده است.

وی اظهار داشت: نمونه عینی آن نیز در عملیات وعده صادق و تشییع کم نظیر شهدای خدمت از سوی ملت در فراروی ماست.

این مسوول گفت: مرور روزهای حماسه و جهاد نشان می دهد که جوانان غیرتمند کشورمان با درس آموزی از مکتب اسلام و تبعیت از ولایت فقیه توانستند با غلبه بر دشمن عزت و سربلندی را برای کشور عزیزمان رقم بزنند و متجاوزان را مجبور به عقب نشینی و تسلیم در برابر اراده فولادین خود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.