فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: مرز‌های کشور ایران در این هشت سال دفاع مقدس تکان نخورد و این افتخار مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس مملو دلاور مردی‌ها و رشادت‌های نیرو‌های مسلح است، گفت: مرز‌های کشور ایران در این هشت سال دفاع مقدس تکان نخورد و این افتخار مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان امروز ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در آغازین روز از هفته دفاع مقدس ضمن تبریک فرارسیدن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس و دوران هشت سال دفاع تحمیلی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نیرو‌های غیور ما در دوران دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی دفاع غیرتمندانه‌ای از حدود و صغور انقلاب اسلامی ایران داشتند که در تاریخ انقلاب این امر نیز، رویدادی منحصر به فرداست.

امیر سرتیپ غلامعلیان بیان داشت: شبهات بی نظیر دفاع مقدس با انقلاب اسلامی در دو ویژگی به چشم می‌خورد و نخستین شباهت اینکه در دوران دفاع مقدس مانند انقلاب با دست خالی با ائتلاف جهانی ۲۸ کشور جهان مقابله کردیم و به‌پیروزی رسیدم. 

ارشد نظامی ارتش با اشاره به دومین شباهت افزود: وجود رهبری بی‌بدیل و زعیم جهان اسلام بود که هم انقلاب و هم دوران دفاع مقدس را با تدبیر رهبری کرد و تاریخ دفاع مقدس مملو از دلاور مردی‌هایی است که هر چه در مورد آن صحبت شود کم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش بیان داشت: مرز‌های کشور ایران در این هشت سال تکان نخورد و این افتخار مرهون رشادت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است وافتخار می‌کنیم که مرز‌های ما در دوران هشت ساله دست نخورده است.

برچسب ها: رژه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.