جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ارتش بسیار حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ ملکی زاده جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح مستقر در استان کرمان با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، بر ایجاد همبستگی و وحدت بین مسلمانان تأکید و بر ریشه کن شدن ریشه رژیم غاصب اسرائیل ابراز امیدواری کرد.

وی افزود: مهارت آموزی اهمیت زیادی دارد از این جهت که یکی از نگرانی‌های سربازان را برطرف می‌کند.

امیر ملکی زاده با اشاره به اینکه سربازان در روز‌های اول خدمت خود، نگرانی‌ها وسوالاتی از قبیل، دلیل سربازی رفتن چیست؟ دارند، گفت: پاسخ به این سوالات باعث ایجاد انگیزه در این جوانان می‌شود و مراقبت از حریم کشور عزیزمان یکی از دلایل این امر است که یک سرباز باید به ارزشمندی این جایگاه پی ببرد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش بیان داشت: درخصوص افزایش حقوق نیرو‌های مسلح و سربازان و نیرو‌های پایور تصمیمات خوبی اتخاذ شده است؛ کما اینکه این موضوع یکی دیگر از دغدغه‌های سربازان است.

امیر ملکی زاده با اشاره به اینکه با افزایش مهارت و استاندارد سازی علاوه بر آموزش، نوعی استعدادیابی محسوب می‌شود، افزود: هرچه انسان حرفه و سواد بیشتری کسب کند به همان نسبت نیز انگیزه و نشاط بهتری برای برداشتن گام‌های بلندتر می‌شود.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: بر اساس فرمایش رهبری، شغل های زیادی وجود دارد که نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد و بر همین راستا می‌توان به فعالیت فنی و حرفه‌ای اشاره کرد که علاوه بر خدمت به خلق، به ندای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی لبیک گفته است.

وی در پایان بر مهارت آموزی کارکنان وظیفه، تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار