استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان دلیر سپاه اسلام دانش آموختگان تراز اول دانشگاه اسلام محمدی بودند و این‌گونه بود که تربیت یافتگان دین محمد (ص) حیرت عالم را برانگیختند و حماسه‌ها آفریدند.

غلامعلی حیدری در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و ایام شادی و سرور خاندان عصمت و طهارت (ع) را گرامی داشت.

 در متن این پیام امده است:

«بسمه‌تعالی

ماه ربیع الاول به برکت و یمن میلاد ختم المرسلین و خاتم‌النبیین محمد مصطفی (صلوات الله علیه) و فرزندش امام جعفر صادق (علیه السلام) پر نور و سرور است. برکات الهی به یمن این وجود مقدس بر زمین بارید و دنیای سیاه و تاریک جهالت را نورانی کرد. نوری خیره کننده که پرتو آن از پس قرن‌ها عبور کرده و درخشان‌تر از همیشه بر ما می‌تابد. 

پیامبری که میراث جاودانه او اکنون راه نجات بشریت و بیدار کننده دل‌های آزادگان جهان است. مکتب او حق طلبی، بینش و خداخواهی را به جهان ارزانی کرد و این موهبت ارزشمند الهی برای انسان‌ها، بزرگترین ناجی بشریت و پایان دهنده گمراهی و ظلم خواهد بود.

مکتب انسان سازی که آموزه‌های نجات بخش او در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یاری دهنده رزمندگان اسلام بود. قطعاََ پیروزی در آن جنگ نابرابر و ظالمانه جهانی جز با تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت ممکن نبود. 

رزمندگان دلیر سپاه اسلام دانش آموختگان تراز اول دانشگاه اسلام محمدی بودند و این‌گونه بود که تربیت یافتگان دین محمد (ص) حیرت عالم را برانگیختند و حماسه‌ها آفریدند.

اینجانب آغاز هفته دفاع مقدس، که یادآور هشت سال دلاوری، حماسه آفرینی و ایثار است را گرامی می‌دارم و بر مقام والای شهیدان و مجاهدان راه حق تعظیم و احترام نموده و میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، را تبریک و تهینیت عرض می‌کنم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.