حسین گلستانی ملی‌پوش قمی والیبال نشسته ایران گفت: دیدار با حضرت آقا انگیزه ما را دو چندان کرد، رهنمود‌های ایشان همیشه باعث دلگرمی ما ورزشکاران است.

 حسین گلستانی نماینده شایسته قم در تیم ملی والیبال نشسته ایران که همراه این تیم در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ضمن ابراز خوشحالی از دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با رهبر انقلاب اظهار داشت: دیدار با حضرت آقا مثل همیشه برای ما باعث ایجاد انگیزه شد و همچنین خستگی ناشی از تلاش‌های بی‌وقفه اخیر را از بین برد. راهنمایی و رهنمود‌های ایشان همیشه باعث دلگرمی ما ورزشکاران است.

بازیکن قمی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص دریافت هدیه و تبرک از مقام معظم رهبری عنوان کرد: حضرت آقا همیشه به ورزشکاران لطف داشته و با هدایای خود خوشحال‌مان کرده‌اند. هدایای ایشان همیشه توسط امام جمعه محترم به دست ورزشکاران می‌رسد امسال هم حتما مثل سنوات قبل خواهد بود و ما بی‌صبرانه منتظر این لحظه هستیم. 

مرد پرافتخار والیبال نشسته قم در رابطه با پاداش قهرمانی در پارالمپیک گفت: متاسفانه پاداش رشته‌های تیمی هنوز هم نصف پاداش ورزشکاران انفرادی است. همان‌طور که حضرت آقا فرمودند به رشته‌های مدال‌آور باید توجه بیشتری شود، امیدواریم آقای دنیامالی این مسئله را پیگیری کنند و قانون اصلاح شود. ظاهرا این قانون فقط برای تیم والیبال نشسته است!

گلستانی در پایان در پاسخ به این سوال که برای فصل جدید رقابت‌ها چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: هنوز تصمیم خاصی برای فصل جدید لیگ برتر ندارم ولی ان‌شاءالله امسال اتفاقات خوبی بیفتد.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار