رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه از انجام ۵ هزار ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی  این شهرستان خبر داد.

 ارجمند در آیین تجلیل از کادر فوریت‌های پزشکی مراغه گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار ماموریت توسط اورژانس در راستای خدمات دهی به شهروندان از طریق شش پایگاه انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۶۸۰ مشاوره تلفنی برای بیماران نیازمند خدمات اورژانسی توسط کارشناسان ارائه شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: اهمیت و تلاش‌های کادر فوریت‌های پزشکی آن زمان مشخص می‌شود که حتی ثانیه‌ها نیز برای نجات جان انسان‌ها مهم می‌شوند.

وی افزود: این عزیزان در اصل با خداوند متعال معامله‌ای کردند که با ایثار و از جان خودگذشتگی‌های خودشان نجات دهنده جان مردم و تسکین دهنده آن‌ها در لحظه‌های سخت باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی مراغه  گفت: همکاران من در اورژانس ۱۱۵ شهرستان به صورت ۲۴ ساعته و در قالب ۶ پایگاه در مواقع ضروری و حوادث ترافیکی آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می‌باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های ۲۵ نفر از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی مراغه با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.