مجموعه ی جدید برنامه «شب های هیرکان» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی رئیسی از سیمای گلستان در پاییز رنگارنگ روی آنتن می رود.

این برنامه تلویزیونی در ۶۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای با ساختار ترکیبی نمایشی با حال و هوایی شاد و در روز‌های شنبه، یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از شبکه گلستان به سمع و نظر بینندگان همیشه همراه گلستانی می‌رسد.

شب‌های هیرکان با بخش‌های مختلفی از جمله دعوت از مهمانان شناخته شده در حوزه‌های ورزش، هنر، فرهنگ، سیاست، رسانه و ... به همراه خانواده و اجرای مسابقه بین آن ها، اجرای زنده موسیقی محلی و پاپ، معرفی جاذبه‌های گردشگری، موسیقی، آداب و رسوم و اجرای مشترک با استان‌های مختلف پخش می‌شود.

 این برنامه با بخش‌های دوبله محلی، موسیقی و تصویر، شونشینی (دور همی‌های اقوام)، جیجو (گرگان گردی)، حال خوب (بیان نکات روانشناسی)، اوسانه (قصه شب) با نویسندگی مهدی رئیسی ساعت ۲۱:۰۰ تقدیم بینندگان می‌شود.

مجری بازیگران مریم عبادی، مهدی عمادی و محمد قربانی، دستیار تهیه حسین قره قاشی، پژوهشگر سمیه السادات موسویان، گزارشگران محمد قربانی و کیوان صالحی، قصه گو زهرا گرمابه و سید عباسعلی محسن مفیدی، سرپرست دوبله محلی الهه سادت حسینی، تدوینگر مینا پرندوش و تصویربرداران پرتابل سمیه پاسندی و مسعود قربانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.