همزمان با سراسر کشور دانش آموزان بهابادی راهی کلاس‌های درس شدند.

همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار در مدارس شهرستان بهاباد به صدا درآمد و چهارهزار دانش آموز بهابادی با حضوردر ۵۲ مدرسه اغازسال تحصیلی جدید را آغاز کردند. 
 سال تحصیلی جدید در بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از پیشکسوتان تعیلم و تربیت بهاباد در دبیرستان دخترانه ریحانه بهاباد به صورت نمادین و درتمامی مدارس شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، مدیرآموزش و پرورش بهاباد در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه وامام جعفرصادق علیه السلام بر اهمیت علم آموزی و کسب دانش تاکید کرد و پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی را قرائت کرد. 

وی افزود: تعلیم و تربیت زمانی موثرتر است که علم و آگاهی خودمان از اطراف را هم افزایش دهیم و برای توسعه و پیشرفت علم و آگاهی، مردانه بایستیم و مقاومت کنیم.

علیر ضا قطب الدینی در ادامه عنوان کرد: هر ساله ما در اول مهر ماه زنگ مهر را همراه زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس اجرا می‌شد که امسال با عنایت خدا زنگ محمدی را نیز در مدارس داریم؛ و در رابطه با جشن‌های برگزار شده برای دانش‌آموزان تصریح کرد : تا امروز، جشن غنچه‌ها را برای دانش‌آموزان پیش‌دبستان، جشن شکوفه‌ها را برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها را برای دانش‌آموزان پایه هفتم برگزار کردیم؛ در اولین روز مهر ماه به طور همزمان درتمامی مدارس شهرستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد امیدوارم شما دانش آموزان به قله‌های رفیع علم و دانش دست پیدا کنید. 

فرمانداربهاباد هم در این مراسم درسخنرانی براهمیت علم ودانش تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار