مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقش خانواده در تعلیم و تربیت بی‌بدیل است، گفت: خانواده شریک اصلی نظام تعلیم و تربیت است و در این مسیر نیازمند همراهی جدی هستیم.

عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در مراسم استانی نواختن زنگ مهر و مقاومت که در مدرسه فاطمیه هلال احمر قزوین برگزار شد، گفت: تحقق شعار سال تحصیلی جدید مبنی بر "برای ایران، برای مدرسه" با آموزش، همدلی و همراهی معلمان، دانش آموزان و والدین شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: انجمن اولیا و مربیان بستری است که زمینه مشارکت فعال و همه جانبه والدین در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه را فراهم می‌کند و امیدواریم والدین گرامی از ابتدای شروع سال تحصیلی همراهی خود را با مدرسه داشته باشند تا همه باهم برای تحقق شعار سال گام برداریم

مدبرنژاد تاکید کرد: نظام تعلیم و تربیت وظیفه خطیری در تربیت نسل آینده دارد که خوشبختانه تلاش‌های بی شماری از سوی مسئولان استانی قزوین صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، کارکنان آموزش و پرورش زحمات بسیاری را متحمل شدند تا مقدمات و تمهیدات لازم فراهم شود که دانش آموزان بی دغدغه و آرام در مدرسه و کلاس درس حاضر شوند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: هر پیشرفتی که اتفاق می‌افتد قطع به یقین ریشه در مدرسه و شان و جایگاه و مقام معلم دارد و بدون شک اگر قرار است در مسیر تعالی همه جانبه دانش آموزان گام برداریم، این مسیر از طریق مدرسه، مدیران و معلمان آگاه، فرهیخته و توانمند هموارتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.