شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان بستری مناسب برای به اشتراک گذاشتن سالانه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین و زمینه سازی برای ورود دانش نوین به صنعت آرد و نان ایران است.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به اهمیت بالای صنایع غذایی خصوصا زنجیره تامین گندم، آرد و نان در تامین امنیت غذایی جامعه، گفت: حضور فعالان جهانی و بزرگان این عرصه در نمایشگاه بین المللی صنعت غلات آرد و نان تهران، بستری مناسب برای آشنایی صنوف مختلف داخلی با تکنولوژی‌ها، فناوری‌ها و تجهیزات مدرن در صنعت آرد و نان می‌باشد.

او با قدردانی از مسئولین برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان، افزود: نانوایان و کارخانجات آردسازی می‌توانند با استفاده از ظرفیت این نمایشگاه بین المللی به منظور نوسازی و بروزرسانی تجهیزات فنی مورد استفاده گامی مهم در ارتقای سطح کیفی محصولات نهایی تولیدی و کاهش ضایعات در این صنعت غذایی استراتژیک داشته باشند.

وفائی نژاد با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری و اشاره به شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند استفاده از فناوری‌های نوین و تجربیات مهندسان و کارشناسان بزرگ این صنعت است و فعالان این عرصه می‌توانند با بهره گیری از این ظرفیت بین المللی گامی مهم در ارتقای صنعت آرد و نان بردارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران همچنین افزود: فعالان حوزه آرد و نان کشور با برنامه ریزی مناسب و برقراری ارتباط با فعالان بین المللی و برطرف کردن ضعف‌های موجود در این صنعت بزرگ می‌توانند زمینه‌های مشارکت با طرف‌های خارجی را فراهم کرده و وارد عرصه‌های جهانی شوند.

وفائی نژاد گفت: مدیران و کارشناسان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران نیز به منظور بهره برداری و آشنایی با تجهیزات نوین صنعت آرد و نان با حضور در این نمایشگاه بین المللی به بازدید از غرفه‌های مختلف پرداختند.

او همچنین از کارخانجات آرد استان مازندران که با حضور در این نمایشگاه و به اشتراک گذاری تجربیات و آشنایی و استفاده از تجهیزات و تکونولوژی‌های نوین موجب ارتقای سطح کیفی این صنعت و نهایتا محصول تولیدی نهایی خواهند بود قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار