مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس از تحویل ۱۰۶ دستگاه خودرو حمل زباله به دهیاری‌های استان خبر داد.

حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس اظهار کرد: سلامت و بهداشت روستا‌ها به عنوان کانون توسعه پایدار و پشتیبان امنیت غذایی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دولت همه تلاش خود را به منظور گسترش زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات بکار می‌گیرد.

او با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند در مناطق روستایی، افزود: این ماشین آلات از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به زودی در اختیار دهیاری‌های استان قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: با حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت روستا می‌توان گام موثری در جهت تحقق شعار سال و اقتصاد روستایی برداشت و از جاذبه‌های طبیعی به منظور رونق گردشگری بهره برد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس با بیان اینکه اهدای ۱۰۶ دستگاه خودرو حمل زباله به دهیاران استان در ۲ نوبت انجام خواهد شد، تصریح کرد: در نوبت اول ۶۶ دستگاه در مرحله پلاک گذاری است و سری دوم ۴۰ دستگاه که تائیدیه آن اخذ شده و در انتظار اعلام به استان هستیم.

رستمی اظهار امیدواری کرد: با گسترش عدالت محور خدمات و امکانات شاهد برقراری جریان زندگی در روستا‌ها و پرهیز از حاشیه نشینی در شهر‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار