معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی است.

علاء الدین رفیع زاده روز یکشنبه در حاشیه آیین نواخت زنگ مهر استان البرز که در دبیرستان باهنر کرج برگزارشد، گفت: امیدواریم با کمک کارشناسان سازمان اداری و استخدامی بتوانیم با استفاده از روش‌های کارشناسانه این سازمان مشکلات بخش آموزشی کشور را مرتفع کنیم.
 
وی بیان کرد: دولت چهاردهم اکنون در حال استقرار است و یکی از برنامه‌های اصلی ما با استفاده از آمایش سرزمین بررسی دقیق نیازمندی‌های وزارت آموزش و پرورش در جذب معلمان است.
 
استاندار البرز نیز درحاشیه این آیین بیان کرد: استان البرز به لحاظ زیرساخت‌های آموزشی ضعیف است و کمبود‌هایی دارد؛ اگرچه اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و توانسته ایم ۲۰۰ مدرسه را تحویل آموزش و پرورش دهیم. این مدارس با استفاده از اعتبارات دولتی و همت خیرین تحویل شده است.
 
وی گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ نیز طی یک ماه گذشته ۵۷ طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی مربوط به آموزش و پرورش البرز مورد بهره برداری قرار گرفت، اما با توجه به حضور ۵۲۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در این استان سرانه‌های آموزشی ما پایین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.