حوزه‌های علمیه برادران و خواهران آذربایجان غربی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان آذربایجان‌غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این محفل با اشاره به ایات و احادیث گفت: تقوا و خود سازی و علم جزو اولویت‌های طلاب و حوزه‌های علمیه است و باید با هدف گذاری اهتمام ویژه در این امور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی تصریح کرد: انقلاب و نظام از اهم مسائل کشور هست و طلاب باید انقلابی و متعهد در مسیر الهی قدم بردارند.

وی بیان کرد: طهارت مومن حتی موقع خواب قداست را به ارمغان می‌آورد و دین این ظرفیت را دارد که همه این اعمال و نیت‌ها به عبادت تبدیل کند 
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم بر خواندن نماز اول وقت و نماز جماعت و صله ارحام و نماز شب و عمل به آموزه‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هدف صهیونیست‌ها اسلام و جامعه اسلامی را از بین، در یک جنگ نا برابر است و علما و بزرگان، برای از بین بردن استکبار و چگونه با دشمن برخورد کردن در خط مقدم هستند.

وی تصریح کرد وظیفه یک روحانی تلاش صداقت درستی تقوا و عمل به گفته‌های ائمه اطهار علیهم‌السلام است و مستلزم آن آگاهی و بصیرت و به روز بودن است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد امروز جنگ تمام عیار رسانه‌ای و نرم است و دشمنان به شدت و گسترده از آن برای گمراهی جوانان استفاده می‌کنند و باید با آگاهی از گسترش تفکر شوم دشمنان جلوگیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.