نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای دانش‌آموزان استان ۴۰۰ مدرسه نیاز است و برای ساخت مدارس جدید و نوسازی فضا‌های قدیمی هم کمک می‌کنیم تا اعتبارات مناسب آن تأمین شود.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس در مدرسه فاطمیه هلال‌احمر گفت: امسال با شعار برای ایران باید برای اسلام، قرآن و سعادت نسل آینده ایثار کنیم و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس قدردان کسانی باشیم که با شهادت خود زمینه آسایش و آرامش جامعه را مهیا کردند تا شما درس بخوانید و باسواد شوید.

وی اضافه کرد: در این شرایط نباید دانش آموزان غزه را که مدرسه‌ای برای تحصیل و بیمارستانی برای درمان ندارند را فراموش کنیم و بدانیم متأسفانه به دلیل نبود اجماع مسلمانان برای وحدت و اعتصام به حبل‌الله شاهد بی‌تفاوتی برخی در برابر ددمنشی کشور‌های استکباری هستیم که نگران‌کننده است.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه‌های جنگ ترکیبی دشمنان نشان می‌دهد می‌خواهند قدم به قدم به ایران نزدیک شوند، گفت: دشمنان برای ما نقشه دارند و به همین خاطر باید هوشیار باشیم و خیالمان راحت نباشد.

محمدبیگی افزود: باید کاری کنیم که مانند عملیات غرورآفرین وعده صادق تأثیرگذار باشیم و ماهواره‌هایی که می‌سازید و علومی که تسخیر می‌کنید، موجب شود نام ایران پرآوازه شده و تمدن‌ساز ایرانی و اسلامی باشید.

وی با ذکر اینکه در مجلس بیشترین تلاش ما این بوده که زمینه رتبه‌بندی معلمان را مهیا کنیم تا کرامت فرهنگیان حفظ شود، ادامه داد: امروز برای دانش‌آموزان استان ۴۰۰ مدرسه نیاز است و برای ساخت مدارس جدید و نوسازی فضا‌های قدیمی هم کمک می‌کنیم تا اعتبارات مناسب آن تأمین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار