جلسه امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد با حضور مدیرعامل آب منطقه ای، دبیر و اعضای شورای امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان به میزبانی آب منطقه‌ای برگزار شد.

ضیاء زینی دبیر شورای امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد در جلسه  امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان، مباحث فرهنگی، دینی و اجتماعی را از جمله مسائل مهم در جامعه بیان کرد و گفت: خادمین فرهنگی در کنار سایر کارکنان می‌طلبد نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و دینی در طول سال اهتمام جدی نمایند.

او به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدای آبفا و کارمندی استان یزد، مراسم قرائت دعای ندبه، تجلیل از ایثارگران، برپایی نمایشگاه و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

دبیر شورای امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد به ضرورت انسجام بخشی به کار‌های فرهنگی جهت بهبود در عملکرد و اجرای برنامه‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: برگزاری همایش پیوند مقدس با هدف افزایش مهارت‌های تشکیل و تداوم زندگی در خانواده‌های صنعت آب و برق استان به میزبانی برق منطقه‌ای یزد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

زینی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات فرصت مناسبی برای رشد و اعتلای آموزه‌های دینی و الهی است، اظهار داشت: مقرر شد پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه همکاران، همسران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل وزارت نیرو به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار