امام جمعه شهرستان هفتکل گفت: چه لاله‌های دلسوخته‌ای همچون شهید قراچه‌ها بودند که اسلحه دست گرفتند و از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرمهد امام جمعه شهرستان هفتکل با اشاره به برگزاری مدارس، گفت: تقارن اول مهر، بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

وی در ادامه افزود: چه لاله‌های دلسوخته‌ای همچون شهید قراچه‌ها بودند که اسلحه دست گرفتند و از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

حجت‌الاسلام شیر مهد اظهار داشت: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و شهیدان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند.

وی در ادامه با اشاره به هفته دوران دفاع مقدس افزود: این روز‌ها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‌شود، دنیایی از شرف و حماسه‌ی ملتی نجیب و آزاده در ذهن‌ها مرور می‌شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‌دارد.

امام جمعه هفتکل در پایان گفت: رشادت‌های جوانان برومند نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.