محمدی گفت: فولاد اکسین خوزستان تا پایان سال بعد ۳ مدرسه برای مناطق کم برخوردار می‌سازد.

علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در مراسم جشن رسول اکرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حادثه ریزش معدن در طبس گفت: این حادثه نشان داد که کار کردن نیز نوعی جهاد است و کارگران در سنگر و جهاد تولید تلاش می‌کنند تا کشور از واردات محصولات بی نیاز کرده و در برابر تحریم‌ها مقاومت کرد.

او افزود: مجموعه فولاد اکسین در کنار اقدامات تولیدی خود نگاهی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی دارد و طی این اقدامات که هر ساله برنامه ریزی می‌کند، سعی می‌کند تا قدمی در رفع محرومیت های استان بردارد.

آقای محمدی اضافه کرد: پارسال ما ۱۸ درصد تولید را نسبت به سال قبل از آن برخلاف تمام محدودیت‌های مصرف انرژی افزایش دادیم و سود آوری فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ نیز ۵۰ درصد افزایش یافت که به دلیل برنامه ریزی درست صورت گرفت.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: فولاد اکسین به عنوان صادر کننده نمونه فولاد کشور معرفی شد که به برکت تمام تلاشی بود که کارگران انجام دادند.

این مقام مسئول می‌گوید: مجموعه فولاد اکسین برنامه ریزی کرده تا امسال تعداد ۳ مدرسه در مناطق کم برخوردار را در هماهنگی با مجموعه سپاه استان، بسازد و به دانش آموزان هدیه دهد.

آقای محمدی گفت: انتظار می‌رود بتوانیم همانطور که در سنگر تولید موفق عمل کردیم در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی نیز به خوبی عمل نماییم.

برچسب ها: خوزستان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.