مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه طی ایام هفته دفاع مقدس در ادارات و دستگاه‌های مختلف این استان خبر داد.

شهرام قاسمی گفت: این برنامه‌ها به‌همت پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات و دستگاه‌های مختلف در سطح استان طی ایام هفته دفاع مقدس اجرایی خواهند شد.

او برگزاری یادواره‌های شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گلباران قبور شهدا، برپایی میز‌های خدمت تخصصی و عمومی و اعزام گروه‌های جهادی را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

قاسمی در ادامه سخنان خود هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند ایران اسلامی رقم زدند، دانست و گفت: فرزندان این مرز و بوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های سلطه‌گر را باط کرده و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کردند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد، افزود: این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرارگیرد.

او بیان کرد: رشادت‌های بی‌بدیل جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یک دلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها به عنوان چارچوب بی‌تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب‌العین تک تک ما قرار گیرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار