سرهنگ حیاتی گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان کازرون در حال اجراست.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۵۸۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان کازرون در حال اجراست.

او ادامه داد: نقش شهرستان کازرون در دوران دفاع مقدس چه از لحاظ حضور رزمندگان و چه کمک رسانی به جبهه در راه فرمان امام راحل بر هیچ کس پوشیده نیست و این حضور در تقدیم هزار و ۳۰۰ شهید برای همگان نمایانگر است.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان اجرا می‌شوند، و محوریت همه این برنامه‌ها، مساجد هستند.

 او افزود: توجه به مساجد و محور قرار دادن آن در همه برنامه‌ها باعث در امان ماندن جوانان، جامعه و انقلاب در برابر برنامه‌های دشمنان می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های جهاد تبیین، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، غبارروبی گلزار‌های شهدا، نهضت خاطره‌گویی در سطح مساجد و مدارس را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کازرون برشمرد.

شهرستان کازرون با تقدیم یک هزار و ۳۰۰ شهید، ۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و ۱۳ هزار رزمنده و ایثارگر نقش مهمی را در دوران ۸ سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار