پزشکیان گفت: به جای خونریزی، جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند.

مسعود پزشکیان در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی نیویورک، برای شرکت در هفتادونهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در گفت‌وگویی با اشاره به پیام جمهوری اسلامی ایران در این نشست، اظهار کرد: آنچه مشخص است، پیامی است که از طرف کشورمان برای صلح و امنیت داریم و تحقق شعار امسال سازمان ملل مبنی بر صلح و آینده توأم با توسعه برای همه مردم است.

وی افزود: به جای خونریزی و جنگ و کشتار، باید دنیایی درست کنیم که همه انسان‌ها بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند؛ مستقل از رنگ و نژاد و قومیت و منطقه زندگی.

پزشکیان تأکید کرد: متأسفانه فعلاً دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، به این شکل نیست؛ استاندارد‌های دوگانه وجود دارد، یک عده خوبند و عده‌ای هم بدون دلیل بدند؛ درنتیجه مشکلاتی که می‌بینیم به وجود می‌آید.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: فرصتی که برای زندگی در کره خاکی داریم، برای همه انسان‌ها باید برابر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
درحال حاضر داخل کشور صلح و دوستی ایجاد کنید بعد فکر جهان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
حرف حساب و ارزشمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
انگلستان وغربیها از زمانیکه یک جرقه آیی در صنعت پیدا کردند شروع کردند به استعمار کشورها در حدود ۲۰۰الی سیصد سال قبل و همیشه هم کشورهای خاورمیانه وآفریقا را با کشتارهای وحشتناک و وسیع مواجهه کردند نمونه بارز آن جنگهای جهانی بود که برای ولع وطمع زیادشان بالای ۸۰ملیون انسان را در کل دنیا کشتند.وهم اکنون هم رژیم صهیونیستی در سایه این عمل آنان در طول سالیان دراز صدها هزار نفر از مناطق خاورمیانه را کشته تا کشور جعلی خود را پایدار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
آنها برای منافع خود و راحتی ملت خودشان جنگ راه انداختند ما برای دیگران کدامش درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
واقعاً جنگ خیلی مزخرف هست اگر همه دولت مردان دنیا بجای جنگ و تجاوز کمک به همکاری یک دیگر میکردند همه ملت ها در کنار هم زندگی خوبی داشتند با هم دادوستددمیکردند اقتصاد کل جهان خوب میشد بدون هیچ گونه نژاد پرستی و دین و سیاست
آخرین اخبار