فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: فرهنگ دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت باید با همه توان در جامعه ترویج و توسعه یابد.

 مهرداد جهان‌دیده بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست؛ بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند آن را استخراج و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند.
 
 وی افزود: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها یاد و خاطره شهیدان است.
 
 وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
 
 جهان‌دیده خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تجربه گران‌سنگی است که با پایداری و استقامت فرزندان ملت رشید ایران اسلامی به‌دست‌آمده است و باید به‌خوبی از آن پاسداشت کرد و به این فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران که فرمود: «به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید» جامه عمل پوشانید.
 
وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت باید با همه توان در جامعه ترویج و توسعه یابد و این حماسه سترگ و باشکوه در تمامی ابعادش، به‌عنوان یکی از افتخارات ماندگار ملت شریف ایران و سندی جاودان از عزم و اراده ملی، عزت و اقتدار اسلامی، تبیین و بازگو شود.
 
 فرماندار ایرانشهر گفت: اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور ایران و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان ایرانشهر تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات رزمندگان دلاور ایران اسلامی تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا را مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار