کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی، جنایت رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند.

جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی در لبنان و شهادت جمعی از فرماندهان و نیرو‌های حزب‌الله با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران شبکه‌های اجتماعی جنایت رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند. کاربران این ترور‌ها را ناشی از ضعف رژیم خبیث تروریستی در مواجهه میدانی با مجاهدان حزب‌الله دانستند. آنها تأکید کردند که البته این ترور‌ها از قدرت حزب‌الله نخواهد کاست و همان‌طور که تاریخ نیز ثابت کرده است، حزب‌الله روز به روز قوی‌تر خواهد بود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 سیدمحمدحسین میرلوحی:

یک روز بود که حزب‌الله چند صد تا نیرو داشت. غیر از اسلحه‌های شخصی یه تعداد کاتیوشا و خمپاره. همه چیزش هم عماد مغنیه بود. شهیدش کردند. حزب‌الله تمام که نشد هیچ... چند ده هزار نیرو پیدا کرد و سلاح‌های تاکتیکی شخصی و بهترین موشک‌های تخریبی هدایت شونده را در اختیار دارد. 

 کاربری با نام «مائده زمینی»:

به وضعیت حزب‌الله لبنان و گروه‌های مقاومت و رژیم‌صهیونیستی در ۴۰سال گذشته نگاه کنید تا ببینید چه چیزی موجب عصبانیت رژیم‌صهیونیستی می‌شود. رژیم خبیث نفس‌های آخرش را می‌کشد و ان‌شاءالله نابودی‌اش نهایی است و الحمدلله رویش جوانه‌ها در جبهه مقاومت آنقدر گسترده است که ترور‌ها راه به جایی نخواهد برد. 

 فؤاد ایزدی:

بعد از ۷۶سال عملیات تروریستی، رژیم کودک‌کش به وضعیت اسفبار فعلی رسیده. ترور ابزار کارآمدی برای این رژیم نبوده و نخواهد بود. 

 احمد بسطامی:

حزب‌الله در تاریخ مبارزاتش علیه رژیم غاصب، ترور بسیاری از فرماندهان و حتی دبیر کلش شهید عباس موسوی را تجربه کرده است، اما توانستند حزب‌الله را متوقف کنند؟! نه‌تن‌ها نتوانستند بلکه حزب‌الله هر روز قدرتمندتر شد. پس همان حرف امام است که بکشید ما را که امت بیدارتر می‌شود. 

 کوروش علیانی:

ابراهیم عقیل قشنگ گفت که توفیق حقیقی، توفیق شهیدان است. 

 فضه سادات حسینی:

این دومین عیدی است که از شبش، قلب‌های‌مان در تلاطم بود و صبح خبر‌ها تأیید شد. داغداریم با غم غزه، با داغ لبنان. فرماندهان شهیدی از شیعه، برای دفاع از مظلومان اهل سنت غزه. در شب میلاد رسول مهربانی‌ها و در هفته وحدت، شهادت گوارای وجودتان مجاهدان راه حق و دوباره: سلام بر ابراهیم. 

 رضا عابدی گنابادی:

‏تن‌ها راه متوقف کردن جنایت‌های اسرائیل، حمله به شهر‌های بزرگ و گرفتن تلفات سنگین است. هیچ راه دیگری نیست، باید وحشت بر صهیونیست‌ها حاکم شود. در این صورت حتی امریکا و غرب هم به عنوان متحد این رژیم، تسلیم خواهند شد. 

 زینب حمیدزاده:

‌ابراهیم عقیل از طراحان و مجریان عملیات‌های موفق ۱۹۸۳، در ضاحیه میهمان رسول‌الله شد. امریکا ۴۰سال به دنبال طراح این عملیات بود. طوبی لَهُم و حُسن مَآب. 

 صادق الحسینی:

‏با وجود ماجراجویی‌های خطرناک اسرائیل، از ترور شهید هنیه در تهران تا ضربات عمیق به حزب‌الله در لبنان، ترس عمومی در کشور وجود ندارد. شاهدش اینکه دلار در این ۵۰روز حتی یک درصد هم افزایش قیمت نداشته! چرا؟ چون افرادی در دولت هستند که به عقل و درایت‌شان می‌شود تا حدودی اعتماد کرد. همین!

 مهدی محمدی:

همه آنچه می‌بینید برای ارائه «پیشنهاد تسلیم» به حزب‌الله است. صهیونیست‌ها هر چقدر هم آدمکش‌های ماهری باشند، نهایتاً احمقند!

 عبدالله گنجی:

اگر پاسخ این سؤال به صورت دقیق یافت شود، علت ترور‌های موفق صهیونیست‌ها روشن می‌شود. چرا ترور فخری‌زاده یا هنیه در تهران و فرماندهان مقاومت در لبنان یا دمشق موفق است، اما در محیط ٣۶٠کیلومتری غزه با ده‌ها جاسوس، از ترور فرماندهان میدانی و آزادی اسرای صهیون عاجز هستند؟ #ارتباطات نوین

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
سلام و صلوات خدا بر شما
خزان که می شود برگ ها که می ریزند رنگ رنگ برگ درختان، سبزی و طراوت بهار را از یادمان نمی برد
بهاری دیگر هم در پیش است شکوفه و غنچه های تازه در حال روییدن است
و تو نگران زمستان و شاخه های خشک نباش
می آیند
دوباره مقنیه ها، سلیمانی ها و ...
و این راه ادامه دارد ...
تا ظهور
ان شاءالله