حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حملات توپخانه‌ای، راکتی و موشکی به اهدافی در اراضی اشغالی و تحمیل خسارات زیاد به نیرو‌های اشغالگر خبر داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از حملات مستقیم به اهدافی در اراضی اشغالی و تحمیل خسارت زیاد به صهیونیست‌ها خبر داد.

حزب الله گفته، سایت نظامی البغدادی را با موشک و با اصابت مستقیم هدف قرار دادیم. مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که سایت نظامی رادار و مایان باروخ را در مزارع شبعا با توپخانه هدف اصابت مستقیم قرار داده است.

براساس گزارش الجزیره، نیرو‌های حزب الله همچنین اعلام کرده‌اند که یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در سایت مرج با موشک هدایت شونده منهدم کرده و خدمه آن کشته و زخمی شده‌اند.

حزب الله در بیانیه خود همچنین از حمله به گروهی از نظامیان اسرائیلی در سایت جل العلم با توپخانه خبر داده است و تایید کرده است که راکت‌ها مستقیم به اهداف برخورد کرده‌اند.

حزب الله روز یک شنبه نیز حملات موشکی و راکتی علیه اهدافی در شمال اراضی اشغالی انجام داد. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اظهار داشت چندین فروند راکت از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل شمالی پرتاب شده است. 

رسانه‌های اسرائیلی همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در مناطق زرعیت، بیت هلل، کرات شمونه، هجوشریم، وتل حای، کفار جلعادی، مسکاف عام و الجش خبر می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
واقعا خبر های حزب الله را نمی توانم همین جوری ازش بگذرم و نخوانم درود بر حزب الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
یک زمانی کشورم رو واقعا قبول داشتم که جرات حمله انتقام رو داره ولی الان دیگه امیدی نیست، نه انتقام سردار سلیمانی انتقامی بود انتقام از اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
افتخارات = انهدام تانک
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
حزب الله متاسفانه با توجه‌ به‌ اینکه بخاری از ایران درنمیاد نابود میشه بعد نوبت یمن و مقاومت عراق بعدم ایران، پس خواهشا از انتقام صحبت نکنید که حنای شما دیگه واسه ما رنگی نداره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
اسراییل جنایتکار که بارها گفته تک تک به سراغ تهدیدها می رود. اول حماس رو در غزه نابود کرد و حالا به سراغ حزب الله امده. برای انصارالله هم به احتمال زیاد برنامه داره. گروههای مقاومت باید هوشیار باشند و تجهیزات محدود خودشون رو هدر ندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
حملات حزب اله بیشتر شوخی و نمایشی هستش اصلا آسیبی به اسراییل نمیزنه. فقط الکی میگن هدف قرار دادن. آخه چیرو و کیو هدف قرار دادین؟ هیچ کسی از اسراییل کشته نمیشه چرا؟؟ اما اسراییل موشک میزنه خیلی قدرت تخریبش بالاست. فیلمها رو که آدم نگاه میکنه واقعا موشکاش با تخریب بالایی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمد
۰۹:۵۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
درود وسلام خدابررزمندگان دلاور باغیرت لبنانی
آخرین اخبار