رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی جان باختن تعدادی از کارگران معدن معدنجوی طبس را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی در پی وقوع حادثه معدن طبس گفت: حادثه تلخ و غمبار سانحه معدن در طبس که به جان باختن و جراحت گروهی از کارگران عزیز و زحمتکش این معدن منجر شد، موجی از غم و اندوه را در قلوب همه ایرانیان عزیز ایجاد کرد.

اودر این پیام آورده است: حادثه تلخ و غمبار سانحه معدن در طبس که به جان باختن و جراحت گروهی از کارگران عزیز و زحمتکش این معدن منجر شد، موجی از غم و اندوه را در قلوب همه ایرانیان عزیز پدید آورد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری بیان کرد: اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه محترم ایران اسلامی، این ضایعه اندوهبار را به خانواده‌‎های داغدار و صبور و همکاران سوگوار و جامعه شریف و نجیب کارگری و مردم مومن خراسان جنوبی و شهرستان طبس و عموم ملت بزرگ و شکیبای ایران تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: کارگران تلاشگر و صبور و نجیب ما الگوهای مجاهدت در راه کسب روزی حلال هستند و ثمره زحمت گمنامانه ایشان، استقلال و خودکفایی ملت در میدان جهاد اقتصادی است. از این رو تحقیق و بررسی مجدّانه مسئولان ذیربط در شناسایی عوامل قصور یا تقصیر و اقدامات پیشگیرانه و مصونیت بخش برای ارتقای سطح ایمنی محیط‌های کار و تلاش کارگران عزیز و زحمتکش‌مان مطالبه جدی همه ما است.

او بیان کرد: خداوند علیم و غفور ارواح پاک آن عزیزان سفر کرده را غریق بحار رحمتش فرماید و به مجروحین عزیز این حادثه تلخ عافیت کامل عنایت فرماید.

حادثه انفجار ۲ معدن شرکت معدنجوی طبس ساعت ۲۱ شامگاه شنبه رخ داد و تصاعد آنی گاز متان سبب شد ۶۹ کارگر در این معادن محبوس شوند و ۳۵ نفر باختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار