سفارت چین در تل‌آویو از همه شهروندان خود خواست اراضی اشغالی را به دلیل درگیری‌های جاری، به سرعت ترک کنند.

با توجه به تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و لبنان، چین از شهروندان خود خواست تا در اسرع وقت اراضی اشغالی را ترک کنند.

براساس گزارش النشره، سفارت چین در رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت در امتداد مرز بین اسرائیل و لبنان به دلیل درگیری‌های نظامی مکرر بسیار متشنج است. وضعیت امنیتی در اسرائیل همچنان خطرناک، پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی است. 

سفارت چین از شهروندان خود در اسرائیل خواست که در صورتیکه نمی‌توانند از اراضی اشغالی خارج شوند، در اسرع وقت به مکان‌های امن نقل مکان کنند.

ساعتی پیش نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از حملات مستقیم به اهدافی در اراضی اشغالی و تحمیل خسارت زیاد به صهیونیست‌ها خبر داد. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در مناطق زرعیت، بیت هلل، کریات شمونه، هجوشریم، وتل حای، کفار جلعادی، مسکاف عام و الجش خبر دادند.

از سویی دیگر مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه اعلام کرد که در ادامه رویکرد این گروه در مقابله با اشغالگران و در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی، بامداد امروز (دوشنبه) با پهپاد به مقر رصد و نظارت تیپ گولانی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه‌های دفاعی این رژیم در رهگیری یک پهپاد شلیک شده از عراق به سمت اراضی اشغالی ناکام ماندند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار