رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰ عدد ادکلن خارجی قاچاق در بازار تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه افشاری گفت:در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای قاچاق خارجی در ساختمانی در پامنار تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و توزیع می‌نماید.

وی افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک ساختمان ۶ طبقه که به عنوان دفتر اداری و انبار مورد استفاده قرار گرفته بوده که کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نگردیده و مشاهده می‌نمایند مقادیر انبوهی کالا از نوع ادکلن خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل: تعداد ۵۳۸ عدد ادکلن خارجی قاچاق محصول کشور ایتالیا و فرانسه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: مصرف کنندگان دارو‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند. 

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار