شاهدان عینی فاش کردند که ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به یک مدرسه فلسطینی در کرانه باختری معلمان این مدرسه را بازداشت کرده است.

به گفته شاهدان عینی، روز دوشنبه ارتش اشغالگر اسرائیل به یک مدرسه فلسطینی در استان سلفیت در شمال کرانه باختری یورش برد و دانش‌آموزان و معلمان آنجا را بازداشت کرد.

براساس گزارش القدس العربی، شاهدان گفتند که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به مدرسه روستای حارس در سلفیت یورش برد و دانش آموزان و معلمان را بدون ذکر تعداد آنها بازداشت کرد. شاهدان اظهار داشتند که این یورش مانع روند آموزشی در مدرسه شده است.

ارتش اشغالگر اسرائیل برای دومین روز متوالی به هجوم به روستای حارس، تفتیش خانه‌های آن و بازجویی از آنها ادامه می‌دهد. خبرگزاری وفا فلسطین روز یکشنبه گزارش داد که ارتش صهیونیستی به روستای حارس یورش برد و ده‌ها شهروند را بازداشت کرد.

همزمان با جنگ با نوار غزه از ۷ اکتبر، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی عملیات خود را در کرانه باختری گسترش داد و شهرک نشینان حملات خود را تشدید کردند که منجر به شهید شدن ۷۱۶ فلسطینی، مجروح شدن حدود ۵۷۵۰ فلسطینی و دستگیری بیش از ۱۰۸۰۰ از آنها شد. 

اسرائیل با حمایت مطلق آمریکا، جنگی ویرانگر را در غزه به راه انداخته است که در میان ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از ۱۳۷۰۰۰ فلسطینی شهید و مجروح و بیش از ۱۰۰۰۰ نفر مفقود شده اند.

اسرائیل در تحقیر جامعه بین المللی به جنگ ادامه می‌دهد و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه را نادیده می‌گیرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار