رژیم صهیونیستی در راستای جنگ روانی، به دفتر وزیر اطلاع رسانی و برخی از شهروندان لبنانی پیامی برای تخلیه محل ارسال کرده است.

دفتر زیاد المکاری، وزیر اطلاع رسانی در دولت لبنان تماسی دریافت کرد که طی آن پیامی در دستگاه منشی تلفنی پخش و خواستار تخلیه ساختمان شد.

براساس گزارش القدس العربی، خبرگزاری ملی لبنان امروز دوشنبه گزارش داد که شهروندان بیروت در تعدادی از مناطق از طریق پیام‌های تلفنی مطالب هشداردهنده‌ای دریافت می‌کنند که از طرف دشمن صهیونیستی ارسال می‌شود و به‌عنوان بخشی از جنگ روانی، از آنها می‌خواهند محل‌های خود را به سرعت تخلیه کنند. 

به گفته این خبرگزاری، به دلیل حملات خشونت‌آمیز جنگنده‌های دشمن در بامداد به روستا‌های منطقه صور خسارات شدیدی به اموال و محصولات کشاورزی به‌ویژه باغ‌های موز و مرکبات وارد شد. جنگنده‌های صهیونیستی چندین شهرک در بقاع در شرق لبنان و همچنین چندین شهرک در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

مناطق مرزی در جنوب لبنان از هشتم اکتبر پس از اعلام جنگ رژیم صهیونیستی به غزه و اعلام حمایت حزب الله از ساکنان از آن، شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله بوده است. طی چند روز گذشته ارتش صهیونیستی با حمله به مناطق غیرنظامی و مسکونی در جنوب لبنان بر شدت حملات خود افزوده است. از سویی دیگر نیز حزب الله با گسترش عمق عملیات‌های خود شهرک‌های بیشتری را در شمال هدف قرار داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار