جمعی از بانوان شاغل در سازمان‌ها و ادارات سیستان و بلوچستان گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای زاهدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق و بر تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

زهرا ابراهیمی  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برگزاری این برنامه این است که با آرمان‌های شهدا عهد و پیمان ببندیم و نگاه، نگرش و منویات آن بزرگواران را در خصوص مسائل انقلاب، اسلام و ولایتمداری مدنظر قرار دهیم.

زهرا ابراهیمی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مادران شهدا، خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از پایداری خانواده ایثارگران و شهداست.

وی با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس افزود: زنان ایرانی در طول هشت سال دفاع مقدس سرود جنگ و مجاهدت را در خانواده‌های خود سرودند و موجبات ترغیب مردانشان را به جنگ فراهم ساختند تا شهدا با جانفشانی و مجاهدت از تمامیت ارضی کشور در مقابل دشمن متجاوز دفاع کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: آن روز زنان، سهم و نقش خود را ادا کردند، اما امروز وظیفه همه ما این است که به‌درستی رشادت‌های زنان و مادران دوران حماسه را به نسل جدید انتقال دهیم و صبر و استقامت آنان را که میراث فرهنگی بزرگی است، به دختران جوان برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار