نخست وزیر هند در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر حمایت تزلزل‌ناپذیر از مردم فلسطین که هدف جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، تاکید کرد.

نشریه ایندیا تودی امروز دوشنبه از دیدار نخست وزیر هند با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نیویورک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر داد.

نارندرا مودی در دومین روز از سفر سه روزه خود به نیویورک در مورد دیدارش با محمود عباس، اعلام کرد: در این دیدار بر حمایت هند از احیای هر چه سریعتر صلح و ثبات در منطقه تاکید و در مورد تقویت بیشتر دوستی دیرینه با مردم فلسطین تبادل نظر شد.

نخست وزیر هند نگرانی عمیق خود را از بحران انسانی در حال وقوع در غزه و وخامت اوضاع امنیتی در منطقه ابراز و بر حمایت بی دریغ هند از مردم فلسطین، از جمله به شکل کمک‌های بشردوستانه، تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: تنها، راه حل دو دولتی صلح پایدار و ثبات در منطقه را به ارمغان می‌آورد.

با گذشت نزدیک به حدود یک سال از شروع تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که تا کنون بیش از ۴۱ هزار شهید بر جای گذاشته، وضعیت مردم این منطقه بسیار فاجعه بار است و گروه‌های حقوق بشری در مورد بهداشت و سلامت در این باریکه هشدار می‌دهند.

همچنین با توجه به تصویب یک قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر برقراری آتش‌بس در نوار غزه، رژیم صهیونیستی شرایط حماس را برای دست یافتن به چنین توافقی نپذیرفته و بر گسترش جنگ، اصرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار