رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی خفه شده و در فضای مجازی به دنبال نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم آیین بهره‌برداری از طرح های ارتقای عدالت آموزشی با بیان اینکه تمامی دختران این سرزمین در آینده تبدیل به مادران قوی خواهند شد که‌ فرزندان خوبی را تربیت خواهند کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره توجه ویژه ای به بانوان داشته و احترام زیادی برای آنها قائل است.

وی با اشاره به اینکه از دامن نظام جمهوری اسلامی ایران بانوان دانشمندی تربیت شده اند که‌ بالاترین رتبه را در دنیا داشته‌اند، گفت: زنان کشور جمهوری اسلامی ایران با رعایت حجاب  خود در بالاترین رتبه در رشته های علمی به ویژه در رشته‌های پزشکی قرار دارند. 

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم که دشمن خللی به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند و همواره باید برای بقای نظام جمهوری اسلامی دعا کنیم.

او اظهار کرد: دشمن باید این آرزوی خود را به گور ببرد که بخواهد به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند و در این زمینه همواره در فضای مجازی اقدام به دروغ گویی و گزاف‌گویی می کنند اما شاهد  آن هستیم که در خصوص فلسطین و غزه سکوت کرده اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه  در جنایت شهید عجمیان از سوی دشمنان شاهد آن بودیم که دشمنان در فضای مجازی برای اعدام قاتل شهید چه هیاهویی به پا کردند، گفت: دشمنان  و آقایان مدعی حقوق بشر برای  شهادت و قتل عام کودکان و زنان در غزه و فلسطین خفه شده‌اند.

وی ادامه داد: بارها این موضوع را گفته‌ام که باید آگاهی از دشمن را افزایش دهیم و دشمن اول ما آمریکاست و ببینید همین آمریکا با سیاه پوستان چه کرد و چه راحت آنها را می‌کشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی تاکید کرد: قدرت نظامی ما  به بیشترین و بالاترین سطح رسیده به طوری که‌  جرات نمی‌کنند کوچکترین تعرضی نسبت به ما داشته باشند و روز گذشته هم دیدیم که حزب الله لبنان چه به سر اسرائیل آورد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار