نمایشگاهی با عنوان جلوه‌های ایثار در قالب عکس و تصاویر شهدا و آثار خوشنویسی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گشایش یافت.

جواد منصوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین در حاشیه افتتاح آیین گشایش نمایشگاه جلوه‌های ایثار گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید و بسیج رسانه شهرستان قصرشیرین برپا شده که به مدت یک هفته ۲۰۰ قطعه عکس و تصاویر شهدا و ۲۰ اثر تابلو خوشنویسی از آثار هنرمندان جهت بازدید عموم دایر است.

وی  افزود: انتقال تجربیات ارزشمند شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز گفت: این نمایشگاه عکس‌های دوران طلایی دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان با هدف آشنایی نسل جوان با حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام و حضور موفق آنها در جبهه‌های حق علیه باطل و حفظ ارزش‌های انقلاب و خون شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت در جامعه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» با بیان اینکه ما وظیفه داریم که پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم قصد براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی را دارد از این رو وظیفه داریم بصیرت لازم را نسبت به توطئه‌های دشمن در نسل جوان جامعه تقویت کنیم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یادآور عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار است که در این عرصه رزمندگان کشورمان با تمام توان و با دست خالی و با اراده‌ای پولادین توانستند دشمن را خوار و زمین گیر کنند.

الفتی تصریح کرد: دفاع مقدس مختص به این هشت سال نیست و امروز هم باید از این گنجینه ارزشمند استفاده کرد و از برکات این حماسه عظیم استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.