عملیات احداث چهارمین مرکز اهدای خون در کلانشهر اصفهان با مشارکت خیران و شهرداری آغاز شد.

کیان دهراب‌پور مدیرکل انتقال خون اصفهان  گفت: یکی از مشکلات زیر ساختی این اداره کل، کمبود فضای فیزیکی است که امید است با این اقدامات خداپسندانه تا دو سال آینده به حداقل برسد.


عباس رضایی رییس هیات مدیره انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان نیز گفت: چهارمین مرکز اهدای خون شهر اصفهان به همت این انجمن و با همکاری و مشارکت شورای شهر، شهرداری و اداره کل انتقال خون اصفهان احداث می‌شود.


محمد جعفر صرامی مدیرعامل انجمن خیریه ترویج فرهنگ اهدای خون سالم اصفهان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۲۲۷ متر مربع با زیر بنای ۶۵۷ متر مربع در سه طبقه احداث می‌شود و اهداکننده زمین، شهرداری منطقه ۱۳ اصفهان طبق مصوبه شورای شهر اصفهان است.

محمد نورصالحی رییس شورای شهر اصفهان نیز تاکید کرد: علاوه بر این ۲ مرکز جدید، شورای شهر و شهرداری اصفهان آمادگی خود را برای ساخت ۲ مرکز اهدای خون دیگر در شمال شرق و جنوب شرق اصفهان اعلام می‌کند.


۱۱ مرکز اهدای خون در استان اصفهان فعالیت می‌کند که ۲ مرکز در شهر اصفهان مستقر است؛ ۵۷.۵۹ درصد از اهداکنندگان خون در اصفهان مستمر هستند و حداقل ۲ بار در سال خون اهدا می‌کنند.


۲ مرکز انتقال خون خواجو و شهید حججی در شهر اصفهان فعال است و عملیات احداث سومین مرکز نیز ۳۱ شهریور امسال در منطقه ۱۱ این شهر آغاز شد که توسط عباس آقا رضایی از خیران اصفهان احداث می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار