فرماندار گرمسار از وقوع ۴ انفجار در یک کارخانه روغن خبر داد و گفت: چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده است.

رضا خانی ضمن اشاره به وقوع چهار انفجار در یک کارخانه تولید روغن در شهرک صنعتی گرمسار از اعزام چهار تیم عملیاتی به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: حجم آتش بسیار بالا است.

وی از اعزام دیگر تیم‌های امدادی و عملیاتی از شهرهای همجوار خبر داد و گفت: ۱۲ مخزن میعانات نفتی در کارخانه وجود دارد و احتمال وقوع انفجارات بعدی زیاد است.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه این حادثه متأسفانه دو مصدوم داشته که به بیمارستان اعزام شدند، افزود: حال این مصدومان وخیم گزارش شده است.

خانی تصریح کرد: هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت این انفجار در دست نیست و امدادگران تا دقایقی دیگر اوضاع را تحت کنترل خواهند گرفت.

تصاویری از آتش‌سوزی در شهرک صنعتی گرمسار

تامین آب مورد نیاز برای اطفای حریق در گرمسار

استاندار سمنان از بسیج همه امکانات و تامین آب مورد نیاز برای اطفای حریق واحد تولیدی روغن تصفیه شده و هیدروکربن در گرمسار خبر داد.

او با بیان اینکه پیش بینی بالگرد برای آب پاشی و اطفای حریق هم شد گفت : با نظر کارشناسان و نبود امکان پرواز بالگرد ، اطفای حریق با ماشین های آب پاش در حال انجام است.  

 افزایش مصدومان حادثه در شهرک صنعتی فجر گرمسار  

مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: از میزان حجم ذخیره سوخت در انبار سوخت کارخانه میعانات نفتی در شهرک صنعتی فجر گرمسار اطلاع دقیقی نیست به همین دلیل نمی‌توان از زمان تقریبی مهار آتش صحبت کرد. 

 او گفت: تیم‌های آتش‌نشانی از ۹ شهر از استان سمنان و تهران برای مهار آتش‌سوزی در صحنه حادثه مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
در این برهه ی زمانی باید تمام کارخانه ها و مراکز تولیدی در هر مقیاس تولید و یا کوچک و بزرگ در هر منطقه ایی باید شش دانگ مراقبت و ورود و خروج افراد را در هر لحظه زمانی کنترل و شبکه های کنترلی ایجاد کنند تا مانع هر گونه حوادثی بشوند و به همین راحتی منجر به از یین رفتن سرمایه ها نشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
اینگونه حوادث در چنین برهه هایی می تواند احتمال خرابکاری را افزایش تصور کرد ، چرا برخی مواقع یهویی چندین اتفاق در گوشه کنار کشور به فاصله زمانی نزدیک هم پیش می آید ؟!! قدر مسلم می توان اینگونه حدس زد که کار کار خرابکاری است !! و یا دستگیری تعدادی جاسوس و یا نفوذی و یا خرابکار در جایی می توان گمانزنی را در این حوادث احتمال داد .